Posted by : Awkward Girl dissabte, 19 d’abril del 2014

Doncs res, dissabte a la tarda. Vaig arribar de les colònies el dijous a la nit però és que estava tan cansada que no vaig ni poder connectar-me des del portàtil. 
Les colònies han estat fantàstiques, el grup de joves, van anar-hi 6, vam tindre una planta per a nosaltres sols  junt els monitors, per si la liavem que els petits no ho sentissin. La nostra planta era súper tenebrosa, donava un mal rotllo... però en els fons era guay. Estàvem allunyats del món, el poble més proper eren 17 km i desconnectats totalment, ja que no hi havia cobertura ni 3g ni res. 
Ahir al matí on faig fer res, només desfer la motxilla i descansar, per la tarda vaig anar al passeig de la platja amb uns amics, crec que la gent que els va veure deuria pensar que són subnormals, els tres nois anaven darrere dient coses en plan: ''Conoses a Elsa? Elsapato o Elsacapuntas'' (Sí, ho pronuncien amb s) . Un altre que anava amb la càmera i li feia 300 fotos a tot el que veia. Aquest matí he anat a la hípica de Torredembarra i aquesta tarda el més segur és que em quedi a casa mirant els capítols de ciega a citas que m'he perdut aquests dies. 

La foto que us adjunto no té res a veure, però l'he vist a pinterest i m'ha agradat molt i he decidit compartir-la amb tots vosaltres. 

{ 8 comentaris... read them below or Comment }

  1. deumeu que guai nooo jajajajaja elsapato jajajajajajaja elsacapuntas jajajajaja k bo jajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, però anar aixì per tot el poble... La gent que hi havia per allà els mirava fatal jajaja

      Elimina
  2. m'anelegro k to hagis passat molt be!!

    ResponElimina
  3. Aquest format d' on l'has tret?

    M' alegro que estiguis contenta

    ResponElimina
    Respostes
    1. De la pàgina blogger templates (http://btemplates.com/) hi han molts de formats súper xulos! El que passa és que per a canviar les imatges, noms de pestanyes i tal... cal saber tocar una mica d'html, però és fàcil.

      Gràcies!

      Elimina
  4. Casualitat o destí? No sé com acabo d'arribar al teu blog. Vaig començar a mirar la seria de Awkward ahir al vespre i em vaig mirar fins al capítol 7. Una amiga meva i jo ens hi hem viciat molt, i quan acabem els capítols ens posem a comentarlos per telefon.
    He llegit algunes entrades del teu blog i m'agraden molt :) Et deixo el link del meu a veure que et sembla. Un petonass :)

    www.eleutheromaniavictim.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Destí, destí... La serie realment vicia molt.
      He estat mirant alguna de les entrades del bloc i realment escrius súper bé!

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -