Posted by : Awkward Girl divendres, 7 de març del 2014

Per fi divendres, avui em lliuro de les classes particulars de mates i de coral, perquè més tard marxo d'excursió. I demà carnaval al meu poble!!                                                                    
En l'entrada anterior us vaig explicar el motiu per el que vaig crear quest bloc, en aquesta entrada us explicaré com m'ho van detectar. 

~Des de mitjans d'estiu em trobava molt cansada, sense ganes de fer res, l'única cosa que volia fer era entrenar i entrenar (sóc nadadora) i era l'únic que feia a part d'estudiar i quedar algun dia amb el meu grup d'amics. La meva mare em va portar al metge, em van fer una analítica, però tot va sortir perfecte. 
A principis de desembre em vaig començar a marejar i no podia respirar molt als matins, quan m'aixecava. Vaig anar al metge em van fer unes proves però tot era correcte, els fets es van tornar a repetir i vaig tornar a anar al metge, em van receptar unes pastilles les quals eren antidepressius em van dir que si en tres setmanes no estava millor tornes a anar-hi. Com que no ho estava ma mare va decidir portar-me al neuròleg després d'estar una estona parlant, vam arribar a la conclusió de que tenia depressió, TOC de perfecció i crisis d'ansietat, tot per un desordre emocional, per els quals m'estic medicant tres cop al dia i sembla que la cosa comença a millorar. 
 A part d'aquests problemes també tinc molts complexes amb el meu cos, em veig lletja i gorda, per això només volia entrenar i entrenar. M'ha recomanat anar a un psicòleg i parlar, però jo no tinc moltes ganes d'anar-hi i no volen obligar-me a fer res del que no vulgui. ~


Animo a qualsevol noia que es senti així que vagi al metge i que ho par-li amb els seus pares.


{ 43 comentaris... read them below or Comment }

  1. Hola, soc de Barcelona, a mi em passa el mateix que a tu, em veig gorda i en resum ja m'entens, no li dic res a la meva mare, porto dos setmanes provocant bomit no puc parar. La veritat es que tinc molts amics però no em sento còmoda i cada cop mes sola. Que puc fer? Gràxiis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et provoquis el vòmit mai! Si ho fas cada cop et trobaràs més malament i la teva mare ho acabarà notant en els dents ja que se't tornaran grogues i les ungles també, reuneix tot el teu valor i explica-li a la teva mare que et porti al metge, ves al de capçalera però suposo que et recomanarà que vagis a un psicòleg...
      Ja m'explicaràs com vas, val?

      Elimina
    2. Encara que et sentis sola no ho estas... Sempre hi haura algu que pensi amb tu! No començis a provocar vomits ja que et posaras en una roda que cada vegada sera mes gran i mai t'ho dic jo mai hi podras sortir. Sempre controlaras el que menjes i estaras sempre en una linia amb la que quansevol desgracia que tonguis encara que sigui minima et derrumbaras i ho tornaras a fer! Anims! Tu pots parla-ho amb la teva mare que segur que tentendrà;) un peto

      Elimina
  2. Sincerament, jo ultimament també em sento molt lletja i gorda. Estava entrenant a bàsquet i vaig sortir plorant. M'estava comparant amb les del meu equip i no podia evitar sentir-me més gorda i fea que les demès. Al pati igual amb les meves amigues...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gairebé totes ho devem fer per instint (?) no sé realment... jo també ho faig, i em sento malament perquè sempre em diuen: calla tonta que estàs genial i tal, però jo no estic feliç amb el meu cos, suposo que sempre hi ha algo del nostre cos que no ens agrada.
      Però sempre has de pensar que el nostre encant està dintre.

      Elimina
  3. Hola, jo des de fa un any i algo de tent en tant tinc baixades de tensió, i hi han a vegades que em passava que un dia estava trista, però últimament em passa més seguit i més dies, no nomes un. Em veig com tu que no em sento comoda amb mi mateixa, i estic mirant enrere i valoro coses i em fan posar trista perquè no vaig aprofitar-ho prou, ... No ho sap ningú el que acabo de confessar-te.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buf... això de la tensió és bastant delicat ja que també pot ser una pujada i tindre una pujada és molt greu, l'únic que et puc dir és que vagis al metge i que t'ho miri bé amb uns anàlisis i electrocardiograma.
      Ara el que has de fer és aprofitar al màxim les oportunitats que tinguis, no sé els problemes que has tingut ni res, però sobretot no hi pensis en el passat, ja està passat i ja no ho podràs arreglar, pensa en el present, però no pensar-hi apuntat a fer alguna activitat que t'ocupi temps, t'agradi i faci que hagis d'estar concentrada.

      Espero haver-te servit d'ajuda, encara que sigui una mica.

      Elimina
  4. Hola noies, jo vaig passar per una època semblant, encara que no tant important com la vostra, ja que sempre he estat orgullosa de mi mateixa i m'he acceptat tal i com soc, però va ser molt dificil descobrir això per mi mateixa. Animo a tothom a seguir aquesta noia, que ens aportara moltissims ánims i ella, millorarà, estic segura. Un petonàs a totes noies ♥

    ResponElimina
  5. Hola, jo tambe estic en una situacio aixi, be fins i tot mes greu em tallo el bras no menjo i el poc o vomito no puc dormir la meva vida es una pita merda i mira kina casualitat tambe bolia fer un blog pero em feia por. No vull millorar dirwctament vull morir pero bueno molta sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He de reconèixer que un dia estava molt malament per l'estrès em vaig fer tres talls en un braç, però mai més ho tornaré a fer. Has de pensar que tot millorarà que no pots abandonar ara. Sempre que m'agafa ansietat tinc moltes ganes de morir-me perquè a ningú li importaria la meva mort però després penso en la meva mare, que quedaria destrossada i se'm passen totes les ganes de morir-me i vull seguir més viva que mai.
      Molts ànims!

      Elimina
  6. Hola, a mi tambe em va passar aixo. Vaig ser jo mateixa la que em vaig animar, i vaig pensar que encara que no estigues animada, que no ho tenia que pagar amb els demes. Al principi feia un somriure fals. Gracies a aquest somriure vaig anar fent mes amics. Em vaig anar fent molt popular, i bueno, em vaig oblidar de tot allo, cada dia em veia mes be. Ara vec que el que pensava eren tonteries, i que en realitat el que em passava es que donava massa tombs al cap i clar, arribava a un punt que no volia saber res de ningu. No se si algu llegirà aquest comentari, pero us vull dir a tothom que passi per coses d'aquestes, que no es desanimi, que no pensi en el que poden pensar en els demes, que no s'hi fixen. I ademes penseu que ningu es perfecte, no ens podem comparar amb els demes per que cadascu es com es, i cadascu es guapo/a a la seva manera. I si us sentiu que no podeu aguantar mes, que li expliqueu a algu de molta confiança, i segur que esta disposat/da a ajudar-vos.
    Pero sobretot mai feu bojeries per aixo.
    Espero que el llegiu i us animi una mica.
    Per cert, m'agrada aquest blog, i crec que esta be.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Però també hem de pensar que no totes les persones tenen un caràcter igual, hi ha gent que el té molt sensible i li costa molt animar-se i fer un fals somriure, que és el que em passa a mi. Però bé, que sé que d'aquí poc milloraré i tornaré a ser la de sempre.

      Elimina
  7. Hola maca! primer dir-te que m'encanta Awkward:3, això del blog és molt bona idea. Jo no he passat per cap depressió però si que hi ha dies que estic molt deprimida i no tinc ganes de fer res, ni de parlar amb ningú... Fa uns dies estava estressada pel cole i portava molts dies deprimida. Després va ser carnaval i em vaig oblidar de TOT el que em preocupava. L'endemà de cop em va venir un flash i em vaig enterar que estava tant entretinguda pensant en la nit anterior que no havia pensat en cap moment en els problemes. Amb això què et vull dir? Doncs que he arribat a la conclusió que el millor que pots fer és entretenir-te, surt amb els amics, fes tot el que puguis per poder-hi pensar el menys temps possible. De veritat, no saps com de bé em vaig sentir quan vaig veure que tornava a ser feliç i no pensava en els problemes. I respecte al físic, a vegades em miro al mirall i penso: joder, que fea ets:'), però m'ho prenc amb humor i marxo, segur que un dia et miraràs i diràs: home, doncs sóc més maca del que em pensava eh:)
    Espero que surtis d'aquesta depressió, que quan n'hagis sortit veuràs com de feliç ets, i t'ho dic molt en serio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero poder sortir-ne aviat. Jo per molt que estigui amb amics o entrenant si he tingut un bon despertar, com li diu el meu metge, doncs estic feliç i tal però si no l'he tingut passo el dia fatal.

      Elimina
  8. A mi em passa exactament el mateix! Encara q no necessito medicar me. Normalment, cap al gener-febrer sempre magafa una super depressió, però poc a ppc sempre me n'he pogut sortir sola! A mi em va diagnoaticar la meva tutora. Ella em va salvar! Jo no em pensava ni que estava malament. Ara la meva vida ha canviat. Bàsicament, aintenteu ser FELICES CADA DIA! (Ni que sigui només una miqueta més) :) Nosaltres podem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva tutora és nul·la així que.... però ara ja estic molt millor però quan és època d'examens el que em passa es que em poso molt nerviosa i ho passo fatal i com a conseqüència és tindre resultats fluixos als examens. Exacte, NOSALTRES PODEM!

      Elimina
  9. Hola maca molta sort amb tot!!! Per cert em sol passar que un dia estic molt amunt i l'altre estic pels terres i tinc cumuls de coses que cada vegada em fan rondinar mes pero endevant amb tot nena!!! escriume si vols, i molt anims que aixo espero q segur nomes sigui una etapa tipica de l'adolescencia, i que junts fem mes força i sino estic segura de q tens a algú que sempre t'ajuda amb tot i esta sempre!! petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Espero que només sigui una etapa de les emocions de l'adolescència, ens enfortirem totes juntes!

      Elimina
  10. Encant de nena! Jo tinc la sort d'ara mateix estar molt bé però també he passat per males temporades i creu-me, desfogar-te tal com ho estàs fent és el millor:) Molts ànims i no deixis que res et faci sentir malament, que tots som perfectes en les nostres imperfeccions! Un petonàs♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espero que això em funcioni a mi i a moltes més noies que estiguin passant per el mateix!
      Gràcies!

      Elimina
  11. He començat a llegir el teu blog, no pateixo res del que tens tu, però nose, noto que estic sola, tinc amics i tal, però noto com si fos una marginada,que a les meves amigues i a la meva familia no els importo...
    No em valoro a mi mateixa i molts cops he pensat en el suisidi, però tot aquet temps m'ha fet ser forta, i penso que millor no suicidarme, i ames tambe he pensat en probocarme el bomit (i nose perque, no em veig gorda...) en tallarme, etc.
    I això que sento, mai ho he parlat amb ningú, perque trobo que no es necessari encara que diguin que parlar-ho amb algu despres et trobes mes bé...
    Nomes tinc 14 anys... I cuan veix gent de la meva edat que es feliç i jo no... Doncs ploro, no puc, mai he plorat en public i ni m'agrada, es el que més odio.
    Enresum, que tinc una merda vida.
    Gracies per llegirme... Gracies maca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vaig començar plorant per qualsevol tonteria... Però segur que no estàs sola parla amb les teves amigues o si tens bona relació amb algun familiar molt proper com ta mare o si tens una germana o cosina... també li pots explicar el que et passa que el més segur és que t'entenguin. Segur que no tens una vida de merda! A mi em van recomanar fer algun deport con boxa o algun on et puguis desfogar i no pensar.
      De res!!

      Elimina
  12. A mi podriem dir que em passa alguna cosa similar, la primera vegada em vaig tancar a la meva habitacio i entre llagrima i llagrima un tall nou apareixia al meu braç, mes sang per el terra i finalment una nena desmaiada, al agafar la conciencia 20 minuts mes tard em vaig despertar al terra quasi morta, quina pena que ara continui viva, la veritat. Bé, nomes ho vaig dir a una persona i es va preocupar moltisim per mi, vaig estar un mes amagantho, ho sabia tota l'escola perque mo avien vist i a casa no en sabien res, no he anat al metge i dubto tenir aquesta malaltia, al ffinal s'en van enterar els meus pares,van anar a parlar amb un psicoleg del cole, i ara m'agafa mensualment, pero jo em limito a callar i escoltar. Podria ser que patis el mateix que tu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt possible però la teva depressió deu ser bastant més forta perquè l'única vegada que em vaig tallar van ser tres talls molt superficials.
      Espero que això no es torni a repetir mai més e, si necessites ajuda pots comptar amb mi!

      Elimina
  13. Hola!

    Sóc un noi que avui ha tingut el plaer de descubrir el teu blog. La veritat es que jo també he estat molt malamente, encara que amb coses bastant diferents. I ara mateix també estic malamente, pero no tant com abans.

    La qüestió és que jo també tinc un blog, y després de llegir aquesta entrada he reflexionat y he escrit un article amb el que potser em podríes ajudar. No busco fer publicitat, només m'agradaria que et pasessis per allà i em donessis la teva opinió.

    Molta sort amb tot, la veritat. Et desitjo el millor.

    L'entrada que et dic és aquesta: http://mihogarvacacional.blogspot.com.es/2014/03/encuesta-importante.html

    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Ara mateix m'hi passo i si us puc ajudar ho faig.

      Elimina
  14. Hola! Primer de tot dirte que entenc que no vulguis anar al psicoleg, jo tambe vaig tindre problemes(no elsmateixos que tu,uns altres)i al principi no volia anar-hi pero al cap d'un temps vaig començar a sentirme a gust anant, pot explicarli el que vulguis i t'ajudara i si no es res que perjudiqui a tu o a cualsevol8tipu suicidarse o matar) li pots demanar que no ho expliqui i estan obligats a callarso, perque es la seva profesio es algu aixi com secret de comfesio. En el que fa amb el s problemes que tens fisicament teus no et puc ajudarperque tinc els mateixos desde fa una mica pero crec que es normal, vui dir; a tot hora veiem noies perfectes, al cinema a la tele revistes*....i aixo fa que ens hi comparem pero et dic una cosa, aquestes noies no son reals i si et sents malament amb tu mateixa, sempre pots demanar ajuda als teus pares o amics i aixo to dic pero se que no es facil ni jo ho faig.
    Soc una gran fan de la serie pero tambe teva! <3
    PD:tambe ajuda que la gent et digui complids aixi que jo no et conec pero de segur que ets preciosa tant per fora comp per dins! Un peto, sort!
    *http://adolescents.naciodigital.cat/noticia/16271/model/cameron/rusell/explica/tot/allo/mai/explicat/mon/models/video

    ResponElimina
    Respostes
    1. El tema psicòleg me'l estic plantejant encara, no sé que fer, a lo millor vaig a la psicòloga del institut i li comento que és millor que faci.
      Sempre que amb les meves amigues parlo sobre el tema de físic em diuen que estic súper bé, però jo sé que no és veritat, que m'estan enganyant perquè em comparo amb models i actrius i tal i elles ja em diuen que tot el photoshop que res és real però suposo que això serà alguna mania de l'edat...
      Moltes gràcies pel recolzament!

      Elimina
  15. Hola!! Nomes et vull fer una pregunta! Quan penjaras mes coses del q et passen? Penjaras cada dia o nomes de tant en tant? Graciessss i espero q et recuperis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! M'agradaria escriure un dia si i un dia no, però això depen del temps que tingui i si m'ha passat alguna cosa especial

      Elimina
  16. Soc de Vic... porto deu anys am psicolegs i psiquiatres i medicada. Amb sis anys em va pasar una cosa molt greu... i apartir dalla vaig no sortia de casa ni tan sols de labitació, els meus pares van decidir mudar-nos a Vic (vivia a Sabadell), vaig intentar refer la meva vida pero era impossible tenia por d'anar a l'escola m'amenaçaven i em feian bulling, vaig aguantar tota la primaria sense haver de fer que els meus pares tornesin a buscar casa a un altre lloc ja que sabia que era per culpa meva, bueno millor dit per culpadel que em va passar ja que jo no era gens oberta ni simpatica amb la gent perque li tenia por a tothom. Vaig començar l'institut i aqui tot va empitjorar... no coneixia a ningu estava completament sola i la gent senreia de mi. Mai he set grasa he set bastant prima sempre pero perque mai menjava i quan menjava ho feia en ecces.. tothom reia de mi deien que pasava de no menjar a menjar moltissim i que acavaria com una vaca si sguia aixi. Un dia van començar amb les brometes de "gorda" i tipics comentaris.. vaig deixar de menjar no menjava mai i em desmaiava constantment m'aprimava cinc kilos per setmana, no anava a classe tornava a no sortir de casa vaig estar ingresada l'hospital dos mesos que em donaven menjar per un tubu iquan em van donar lalta vaig intentar tornar a classe pero em feia por, mentrava lansietat horrible que tenia cada dos per tres.. caminava per el passadis i tothom em mirava i dins meu sentia veus dienme gorda vaca foca... no aguantava mes i ja portava massa temps aixi vaig intentar suicidarme prenenme vint-i-cinc ansiolitics de cop.. els meus pares correns a l'hospital vaig tornar a estar ingresada i a la que em van donar l'alta em van posar a l'hospital de dia amb altre gent amb problemes.. pero alla no em sentia be.. em sentia pitjor... anava per el carrer amb la meva unica amiga i tothom em mirava tothom parlava de mi.. de la anorexica suicida, no podia sortir de casa fins que un dia vaig pensar: no pots seguir aixi has de ser una persona forta i enfrentar-te a tot... i vaig decidir refer la meva vida. Vaig tornar a l'institut tenia alsprofessors ajudanme i a gent al meu costat poc a poc vaig començar a tirar endevant... Vaig coneixer a un noi, majudava en tot i per a mi era l'ideal fins que un dia se li va girar el xip i em va començar a maltractar psicologicament, vaig recaure am lanorexia pero aquest cop ja no era nomes menjar era provocarme el vomit també. Tinc 16 anys.He deixat linstitut, porto amb medicació des de els 6 anys, i amb trastorns alimenticis des de els 12. Poc a poc estic tiran endevant i mai he deixat de intentar-ho estic sen forta més del que he sigut mai, i espero que tot això que va començar fa deu anys acavi algun dia. Que es el que em va passar als sis anys? Vaig ser violada. Des de llavors tot es una merda. I si jo segueixo aqui sé que tu, i tots podeu tirar endevant. No et rendeixis maide veritat!!!! Tens una fan aqui que t'apoia moltissim de veritat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! La teva història m'ha commogut moltíssim, déu meu que fort has sigut en aquest anys, crec que si m'agués passat a mi ja faria molts anys que no estaria en aquest món, en serio tu si que ets un exemple que seguir. Tu també tens una fan per lo forta que has sigut tots aquest anys, que volien enfonsar-te has pogut tirar endavant i ser forta.

      Elimina
  17. Al anonim de la noia de 16, TU pots, al igual que totes les anteriors!! No tingueu por d'anar al psicoleg, proveu-lo i si no us sentiu a gust sempre teneu l'opcio de no tornar. Jo porto 2 mesos anant i m'esta ajudant molt. Jo he patit una separacio de pares molt complicada i havia perdut tota il•lusio per la vida, i dia a dia vaig recuperant les ganes de viure :) una recomenacio personal es fer bons amics, quan els tens ho saps, ho notes! Es imporatant no para fins trobar-los i un cop els tens no perdrels, pero aixo ja no et preocupa, no es un problema, saps que no pasara. Un peto molt gran a totes les noies i dones que estan passant per un mal moment i que sapigueu que sempre hi haura dones al vostre costat disposades a ajudar-vos i lluita per vosaltres, VISCA EL DIA DE LA DONA!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tots! Els vostres consells m'han servit i molt, ahir vaig aprofitar que 3 de les meves amigues es quedaven a casa a dormir per explicar-lis tot això i el més fort de tot és que em van entendre i ajudar, ja que elles es senten més o menys igual, en serio, va ser com treure'm un pes de sobre i ara estic molt millor.

      Elimina
  18. Hola, em, mira acabo de veure la teva pàgina i doncs mira, primer de tot jo no et conec i no et puc jutjar pero jo se que tothom es fort, i que tothom amb ajuda pot sentir-se millor i arribar a ser feliç! mira lo del pes doncs mai te vist, pero saps? el fisic no ho es tot! segur que dins teu hi ha algú molt especial! bueno, vull dirte aixo: "si no empiezas el dia con una sonrisa aun estas a tiempo de ensayar una para mañana" enserio, intenta somriure que es una teràpia gratis!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intento somriure però no se'm dóna bé fingir-los però amb el pas dels dies suposo que podré agafar més confiança i somriuré tant que farà mal als que em volen enfonsar.

      Moltes gràcies, en serio! Sou adorables tots!

      Elimina
  19. Crec que ets molt fort awkward girl. Perqué tu ets la que també t'hi passa aixó. Encara i així, pel que he llegit ets tu la que anima als altres. Crec que ets potent per sortir d'aquesta situació i fent els comentaris tan bons i amb tanta raó pots fer-ho perfectament. Anims tu pots! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Només intento animar a la gent i que no estiguin malament, però tots vosaltres també m'ajudeu molt, amb tots els comentaris.

      Elimina
  20. Hola, sóc de Girona. Primer dirte que ets molt valenta en explica aixo. Jo estic passant semblant pero es una mica mes complicat. T'explico:
    Sempre he volgut ser perfecte. Des de fa com 3 anys em veig gorda i lletja i de tot. Ningú ho sap. Vaig començar a vomitar i a menjar menys. Vomitar ho vaig deixar ja que es notava molt. Menjo molt poc, l'altre dia nomès vaig menjar en tot el dia una poma. El cas es que, hi ha una professora que li tinc confiança, i l'altre dia estava jo el menjador de l'escola, i em va veure que ho llençava tot, el dia següent vigilava el pati i em va veure que no mejava. Fins que em va dir perque no menjava, jo no podia i em vaig posar a plorar. La professora em va dir que no estava gorda i vam estar parlant. Fins que divendres em va veure uns talls al braç, em va renyar. Em va pregunta perque ho feia. I jo li vaig dir perque tot es una merda. Nomes ho sap ella, li tinc molta confiança. Em diu que li expliqui el meu pare, pero no li tinc confiança.
    Gràcies per llegir això!! Entenc el teu patiment!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també em veig molt gorda i lletja, lletja ho sóc, no és una paranoia meva ni res. Però per sort mai he vomitat ni mai ho faré, ja que em fa molt de fàstic vomitar.
      Si no tens confiança amb els teus pares et serà molt difícil explicar-lis, amb els meus pares no he parlat res de tot això ja que no tinc gens de confiança, ma mare es pensa que l'única que ho passa malament és ella, sembla que ella no hagi sigut mai adolescent i amb el meu pare és impossible parlar, directament.
      Explica-li a les teves amigues, és molt possible que t'entenguin.
      De res, llegeixo tots els comentaris i intento ''donar consells'' si me'ls demanen, clar.

      Elimina
  21. Holaa! He vist aquest blog i he pensat, bff que ets tope sincera i que aqui t'hi desafogues...cosa que em costa perque com que no soc una noia de gaires amigues, no ho puc fer amb ningu. Esque a vegades penso que no li caic be a la gent, perque les mevees amigues son vestant bordes quan volen i quan parlo de quedar per el whats app en un grup que tenim, elles passen de mi, osigui no me contesten i se que han vist el missatge i despres els hi preguntu que perque no em contestaven i me dien que tenien un mal dia i que no volin parlar, pero despees en aquells moment parlaven amb altra gent... Al pati del cole vaig amb elles que som 3 en total, pero despres hi ha un grupet de 7 nenes que dos d'elles anaven amb mi a priaria i eres super amigues, pero una d'elles ara es la "lider" del grup i ja casi ni me parla, em mira amb mala cara i quan li preguntu algo mo diu lo mes rapid possible per acabar de parlar amb mi. De les 3 que som, entre les dos son cosines segones i com que viuen a 5 minuts una de la altra queden cada dia per fer deurees pero ami no mo diuen mai, suposo que es perque visc a 15 minuts amb cotxe d'elles. Pero quan estem juntes estem suuper be! No tenim vergonya de dirnos res, (i mira que soc moooolt vergonyosa!) pero el problema es que una d'elles tambe es amiga del grupet de 7 perque ballen juntes a extraescolar, i quan aquelles 7 la veuen ens la intenten separar de mi i de la meva amigaa... Ja se que aquesta historia no te gaire sentit a aqui, pero necessito que algu m'ajudi a resoldra-ho d'alguna manera, els meus pares ja ho saben pero ells no m'entenen perque quan els hi dic diuen que m'acabare quedant sense amigues i que m'introdueixi mes be en els gups, pero em costa relacionarme, i com he dit, soc molt vergonyosa i no parlo mai en els grups grans, nomes escolto. A part d'aquesta historia, tambe jugu a basquet, amb el meubequip ens hi portem suuperbe! Lo unic que falla es l'entrenador que nomes em crida a mi...jo ja hagues deixat el basquet fa vestant per lo de l'entrenador pero es l'unic lloc que m'hi sento be amb les nenes, que noto que totes estem moolt unides unes amb les altres! Fa uns quatre anyets vai deixar d'anar el psicoleg, hi anava perque tenia ansietat, havia de dormir a la habitacio de la meva germana perque tenia por que entressin lladres o fantasmes a matarme, si , ja se que sembla una tonteria, pero jo patia molt, i tambe anyorava als meus pares fins i tot quan anava a dormir a casa els abis...ara ja estic perfectament be, aquest any he anat de colonies i no me anyorat caap dia! Ja que dic la veritat, em sento gorda, les cuixees super grosses comparades amb tothom, la meva mare diu que no me fixi amb les altres, que que fagi 1'73 d'altura i pesi 60kg amb 14 anys esta be perque els ossos pesen molt al ser alta, pero jo em sonto gorda igual...i buenu crec que amb tot lo que m'he desafogat em puguis ajudar en algo sisplau!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això de les amigues és un tema força delicat, ja que aquest estiu ha passat algo semblant en el meu grup. Una d'elles no ens parla i passa de quedar amb nosaltres, però suem d'ella i ja, és l'únic que podem fer nosaltres. Et recomanaria que intentis fer noves amigues, parla amb la persona que es segui al costat teu o darrere, si feu optatives doncs intenta parlar amb algú més, jo tampoc sóc de parlar massa amb gent però sempre són els altres que em parlen en les optatives i tal.
      Fes-te més amiga de les noies amb les que jugues a bàsquet, obviament t'anirà molt bé! Però si no et sents bé amb l'entrenador pots mirar algun altre equip, si és que n'hi ha on vius, intenta conèixer a alguna dels altres equips...
      Les cuixes grosses poden ser imaginació teva perfectament, però fas esport i pot ser que sigui muscle. Respecte al pes, si ets de complexió petita hauries de pesar entre 58 i 63, si n'ets de mitjana 61 i 68 i si ets de complexió gran (que és el més segur) entre 65 i 74 així que estàs perfecte i no t'has de preocupar per el pes!

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -