Posted by : Awkward Girl dilluns, 7 d’abril del 2014

Fa molt de temps que no escric, el de sempre, deures, treball de recerca, examens... infinitat de coses. De l'espatlla estic molt millor tot i que encara em fa mal quan el moc o faig un moviment una mica brusc.

Aquests últims dies no he estat bé, el metge em va dir que podia deixar les pastilles quan volgués que ja estava curada del tot, com és lògic aquell mateix dia les vaig deixar, tot i que a la meva mare no li fa fer gaire gràcia que les deixes.
Ha sigut el pitjor que he pogut fer, m'han tornat els mareigs, el meu estat anímic era un merda, podia estar molt bé i de cop i volta tenir unes ganes immenses de plorar, tot el que em deien m'afectava molt.
Just ara que la només es notaven cicatrius molt finetes dels talls, n'estan sortint de nous... 

Bé, ara us explicaré que és el que he fet aquest cap de setmana, el divendres per la nit vam anar d'excursió a l'Alforja. El dissabte vam anar a l'Escola de Música d'Altafulla a fer un taller de gòspel amb el Ramón Escalé (director del cor de gòspel Messengers) va ser molt divertit però una mica més i em quedo sense veu! El diumenge vaig anar amb els meus cosins a fer una bicicletada a Tarragona, va ser esgotadora, però va valdre la pena, ens ho vam passar molt bé tot i que no vam guanyar cap dels premis... 

També dir-vos que aquestes vacances de setmana santa marxo de colònies i no sé si podré escriure res des de allà, però m'agradaria fer-ho. El més segur és que a principis de maig si tot va bé comenci a escriure més regularment!!


{ 13 comentaris... read them below or Comment }

  1. Hola:) M' agrada molt el teu bloc tot i que no he tingut temps de llegir-me gaires entrades... Sigues forta que la vida és molt maca.

    ResponElimina
  2. Hola, sóc nou aqui i tinc que dir q em sembla q el q et cal es parlar molt més amb les teves colegues... no en tens alguna amb la qui et sentis, amb la q entrenis o amb la q et coneguis de tota la vida per explicarli aquestes coses? Crec q et sentiries millo.

    Pd. Segur q ets molt bonica :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Ja hi parlo, tinc dues en especial les quals fa 13 anys que conec que intenten entendre però no em sento massa segura, amb les altres a vegades ho parlem, però és raro i amb els que entreno impossible perquè són tot nois i no són capaços d'entendre-ho.

      Ja n'estic ben segura que molt bonica no sóc, però gràcies!!

      Elimina
  3. Vinga ànims amb tot!! A vegades és difícil ho entenc, però segur que hi ha moments en els que t'oblides de tot i ets feliç...com quan vas anar amb bici per exemple. Lluita perquè aquests moments continuin i envolta't de gent positiva. Ja veuràs com cada cop ho seràs més i ho valoraràs tot més. A mi m'està començant a passar, però no nego que a vegades ho torno a veure tot negre. Però cada cop estic millor i sé que algún dia em recuperaré:)) ànims!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! M'oblido de tot quan estic distreta i faig el que m'agrada però això només ho faig tres cops per setmana com a molt, després sempre fent coses que no m'agraden gens i que m'avorreixen. Ja veuràs com ens ensortirem!

      Elimina
  4. Hola maca! Mira pel que dius crec que tens una bona família i uns bons amics i això està molt bé! Has de pensar en lo positiu que tens que és molt, perquè tenir a qui apoyar-te això és molt important!
    Mira jo sóc una noia, i tinc 20 anys i les coses em van molt malament, i ser que tot és culpa meva per com ho veig jo tot negatiu i no tinc a ningú amb qui apoyar-me, però porto des dels 16 intentant millorar, i a poc a poc me'n vaig sortint, faig passos endavant i torno enrere, però crec que me'n sortiré! jo aquest hivern també vaig començar a fer-me talls, ho he deixat de fer no perquè no em faltin ganes, perquè bé el bon temps.. i no vull que m'ho vegin i perquè ser que no està bé! i tu tampoc ho has de fer! tot i que crec que els meus pares m'ho han vist... perquè encara tinc les marques...

    pd: jo també miro "la chica invisible" i m'agrada molt.

    critiqueu-me si voleu per tenir 20 anys i mirar aquestes coses... però sóc així.. que hi farem...

    ah per cert! vas a una coral? jo també!! veig que tenim coses en comú ;)

    un petó ben gran i ànims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. per cert!! torno a ser jo, la de dalt!! pots entrar al meu blog i opinar!! acabo de començar a escriure aquí i m'agradaria que donessis la teva opinió!
      Acabo de començar i potser és una "xusta"... no ser....

      Elimina
    2. No et creguis que tinc tan bona família, però dóna igual. A mi tristament se'm veuen bastant les marques si t'apropes i tal però com que sempre m'estic barallant amb el meu gat, cola per esgarrapades d'ell. A mi també em passa molt això de veure-ho tot fosc i tot molt negatiu.
      Ara mateix m'hi passo segur que està molt bé!

      Elimina
  5. Jo tinc algo semblant a tu, només k a mi ni es molesten a portarme al psicoleg. I amb els meus pares tinc una relació merda. Sóc noia eh. A veure k et puc dir... abans de tallarte analitza el perk... cuan ja ho hagis fet escriu...escolta musica (el piano va molt bé per relaxarte), doncs deixa tots els utencilis k utilitcis per tallarte tancats a algun lloc i ferte una dedicatoria a tu mateixa, i doncs, cuan tinguis ganes, has de mirarlos i pensar...només pensa...

    ResponElimina
    Respostes
    1. pd: si has de plorar, plora. Va bé. Millor k tallarte reina.

      Elimina
    2. Creus que a mi m'hi van portar? El meu pare que és... va decidir perquè si que als psicòlegs va la gent que està boja, jo només m'avorreixo i crido l'atenció.

      Però gràcies maca!

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -