Posted by : Awkward Girl divendres, 26 de setembre del 2014

Boneees! Últimament sé que tinc el bloc molt abandonat però no hi puc fer res, no tinc gens de temps. Us explico una mica que he fet aquesta setmana.
El dimarts passat vaig començar les classes, aquest any estic fent primer de batxillerat de ciències i realment m'agrada molt de moment. He decidit que aquest any em posaré en serio perquè vull treure bones notes. El dissabte al matí vaig anar al Prat a fer el Movidic 2014, una cosa que fan els monitors de tots els esplais de Catalunya i si, aquest any ja soc monitora (bé, premonitora) jej. Per la tarda vaig anar a Tarragona amb una amiga i la seva família a veure el correfocs i per la nit vam anar al concert de Els Pets a la Plaça de la Font, realment em va encantar, tan com l'actuació d'ells com el bon ambient que hi va haver! Quan va acabar vam anar a veure El Beatles (eren uns que els imitaven, no vaig viatjar al passat).
Aquesta setmana he anat fent, no porto gaire bé això d'aixecar-me tan d'hora... Hi ha dies que m'aixeco a les 5.50 i altres que a les 6.15 però igualment és massa aviat!! Però és perquè he d'agafar un bus a les 7.20 per anar a classe, molt diver tot.
El dia 18 d'octubre aniré a Alcover al concert de Txarango, quines ganes!! Ja que quan vindre a Tarragona no vaig poder anar a veure perquè l'endemà tenia classe.

Ara que ja he resumit una miqueta el que he fet us vull deixar una cançó que m'encanta moltíssim, segur què ja la coneixereu tothom però bueno...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -