Posted by : Awkward Girl diumenge, 14 de setembre del 2014


 

He estat nomenada a fer el Liebster award per la Ina Vaci (Pretty Woman, el seu bloc)
Gràcies Ina, l'he descobert gràcies tu i també he descobert algun bloc que m'ha agradat força i m'han semblat molt interessants.
M'ha agradat que haguessis pensat en mi!

    




 Les ''regles'' són:                 -Donar les gràcies a qui t'ha nomenat.                -Respondre les 11 preguntes que t'han fet.                -Nomenar 5 o 11 blocs que tinguin menys de 200 subscriptors.                -Plantejar 11 preguntes als que han nomenat i fer-los saber que han estat nomenats.


Els meus nomenats són: TOTS ELS QUE VOLGUEU FER-LO PODEU! (Mai m'ha agradat això de triar persones en concret i tampoc sé a qui nomenar) 

1. Com et vas animar a escriure un bloc?
A classe d'informàtica n'estàvem fent un i com que necessitava desfogar-me amb algú vaig decidir crear-lo. 

2.  Què opines del meu?
No l'havia llegit mai, però he estat llegint algunes de les teves entrades i m'ha agradat molt. En algunes coses que he llegit t'assembles força a mi. 

3. Què et fa inspirar?
No sé, hi ha dies que tinc ganes d'escriure, de crear però hi ha dies que no. 

4. A on escrius?
A la meva habitació o al jardí. 

5. El teu major somni o la teva màxima aspiració. 
El més somni sempre havia estat ser veterinària, però ara la meva màxima aspiració és treure un 10 a matemàtiques i aconseguir parlar alemany a la perfecció. 

6. Quin llibre t'ha aportat més? 
El mecanoscrit del segon origen (Manuel de Pedrolo) va ser lectura obligatòria de segon de la ESO i em va encantar. 

7. A on t'escaparies si poguessis?
Algun lloc paradisíac o Alemanya o Holanda. 

8. Alguna cosa que et penedeixis molt.
Moltes. Haver dit o fet alguna cosa que no devia, fer mal a la gent que m'estima...

9. Prefereixes llibre o pel·lícula?
Depen, si el llibre té versió en pel·lícula doncs la pel·lícula però sinó el llibre, ja que m'agrada imaginar-me les histories que passen en el llibre.

 10.Un llibre que tothom es llegeix però tu et resisteixes a llegir-te'l.
Divergente, Els jocs de la fam, Bajo la misma estrella, 50 sombras de Grey...


11. Un llibre que hagis llegit molts cops i mai et canses.
El mecanoscrit del segon origen, Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo, La puerta de los tres cerrojos i Buenos dias princesa.

Les 11 preguntes que jo plantejo són:
1. Per què vas decidir crear un bloc?
2. Com vas descobrir el meu bloc? 
3. Hi ha alguna cançó que t'ajudi en els moments que estàs malament? Quina és?
4. Has deixat mai un llibre a mitges per què no t'agradava?
5. Una pel·lícula que recomanaries a tothom?
6. Si et diguessin de  recomanar alguna cançó o grup de música quin recomanaries?
7. De que t'agradaria treballar en un futur?
8. T'agrada mirar vídeos de youtube? 
9. Si la resposta anterior era si, tens algun youtuber preferit? 
10. Ets dels que segueix les modes o prefereix passar d'elles? 
11. Quina és la teva frase preferida?
________________________________________________________________________

Aquest estiu no he escrit massa bàsicament per pal i perquè no tenia que explicar tampoc, he estat fent el més típic de l'estiu, dormir, sortir amb el amics, anar a festes majors de pobles veïns... També dir-vos que el dimecres 3 una gata que hi havia al meu carrer que estava embarassada, es va posar de part, li van haver de fer la cesària, com a les dones, va fer 8 gatets, 5 que estaven morts i 3 vius, en vam poder regalar 2, però encara ens queda una a casa, si algú que és de Tarragona o Reus la voldria que posi un comentari. 
Aquest dimarts va morir una gossa meva, no sé si ho havia explicat o no, però tenia un tumor a la boca i a principis d'estiu la van operar però el dimarts se li va rebentar i ja no es va poder fer res més. 

Res, espero que hageu passat molt bon estiu i que la tornada a classe no se us faci massa pesada! 

{ 1 comentaris... read them below or add one }

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -