Posted by : Awkward Girl dissabte, 22 de març del 2014

Bé, ja estem a dissabte per la nit, no he escrit abans perquè no tenia molta cosa que escriure i tampoc podia, ja que el dimarts em vaig fer mal però no li vaig donar importància i el dijous vaig anar a urgències i em van dir que tinc un petit esquinç a l'espatlla i porto el braç immobilitzat amb un cabestrell. Tot i que ningú s'ho creu, m'ho vaig fer estirada al sofà de casa, em vaig relliscar no sé com i vaig sentir crac però no em va fer mal fins el dimecres al matí. 

Doncs res, espero que tothom estigui bé i si teniu algun problema relacionat amb aquest tema podeu deixar un comentari.


Per últim vull desitjar molta sort als meus companys del grup Tekno-Altafulla que demà participen a la gran final espanyola de la FLL (first lego league) que es celebrarà a Barcelona. La FLL és un concurs de robòtica en la qual cada equip ha de muntar un robot i la seva finalitat és complir una sèrie de missions del repte que tenen, que aquest any és la fúria de la natura. Espero haver explicat bé de que tracta perquè realment no tinc massa idea del que han de fer.

{ 14 comentaris... read them below or Comment }

  1. Noia ets molt gran!!!
    Ets el meu exemple i espero k tambe x moltes altres noies.
    Petons cuca♡♥♡♥♡♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! No crec que sigui per tant... jajaja
      Sou un amor tots

      Elimina
  2. Espero que et recuperis aviat !! Només dir-te que et llegeixo des de el primer ( Vaig començar sent anònima als primers comentaris però estava allà JO ERA EL PRIMER COMENTARI DE LA PRIMERA PUBLICACiÓ hehe) i que espero que això et pugui ajudar per treure-ho tot i no guardar-t'ho dintre. Aqui per tot !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Del braç ja estic molt millor però segueix fent una mica de mal...
      MOLTES GRÀCIES!!! Aix quina il·lusió el primer comentari, em vaig ficar molt contenta quan vaig veure un jajaja Realment, moltes gràcies!

      Elimina
  3. Us he de demanar un consell. A mi magrada un nen des de lany passat . Ell i jo som molt tímids. A classe sempre em mira i em sonriu i ara ens assentem junts en algunes asignatures. Jo lestimo pero ns si ell mestima. Com ho puc saber? Graciessss i espero q et recuperis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo de tu intentaria mirar si et tracta de manera diferent a com ell tracta a les altres noies. Però això també és molt com ho vegis. I tingues clar que encara que no ho demostri, pot estar enamorat de tu. ( A mi em va passar, un noi que no em destacava entre la multitud però molt amic meu) Demana consell algú proper com una amiga que el conexi. Espero aver ajudat una mica!

      Elimina
    2. No sóc la més indicada per a respondre això ja que no en tinc ni idea de temes d'amor, sóc nul·la en això... Si et mira i et somriu pot ser perquè es vulgui fer més amic teu o perquè realment li agrades, si tens confiança amb algun amic seu pregunta-li o algo, no sé...
      Si algú veu aquest comentari i sap com ajudar-la dieu algo plis!!

      Elimina
    3. Ostres, estic en la mateixa situació que tu!! Molta sort, a veure si tot va bé ^^

      Elimina
  4. Espero que et recoperis aviat ja se el que sents en no fer res cuant ho vols fer...Escrius molt be i no savia que existesin aquesta compaticio ara gracias a tu si jajajajajajajajaja bueno he lleguit el de dimars 18 i bueno ja es cadat amb el noi???Espero que si i si no que aviat ceda amb ell!!!ja ens esplicaras....:D
    Gracias per ser tant gran i si tambe ets em meu exemple a segir...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies preciosa! Amb el noi no he quedat i dubto que ho faci, ja que li fa moltíssima por parlar-me... Buf un exemple a seguir, això és algo que comporta molta responsabilitat no en vull tanta jjaja però si algun dia necessites algun consell aquí intentaré donar-te el millor que pugui.

      Aquesta competició és una mica friki (amb tots els meus respectes) jajaja però desgraciadament no van guanyar tot i que van quedar en una posició bastant bona, hi havia moooolt de tongo jajaj.

      Elimina
  5. Hola, bueno feia uns dies que no entrava i bueno ara he vist tot.. m'agradaria dirte que malegro de que alguna cosa comenci a anar be i tot, i bueno, que tranquila que amb el pas del temps tot s'anira sol·lucionant, aniras agafant confiança amb tu mateixa, començaras a somriure pero de veritat de orella a orella, com comences a fer ara, sisi que comences a riure, d'aquelles rialles tontes pero que et fan somriiure! Pero necessito que somriguis per tu mateixa, per la gent que t'estima i av com abans, un somriure de orella a orella.. va.. una mica mes priincesa.. una miqueeta mes! de orella a orella!
    home.. que t'estiic veient! vavavavava! aixi hoome de orella a orella! i ara escolta'm be, no et mengis el cap i comença per menjar-t'he el món amb el somriure tan precios que tens!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajajaj grandios comentari

      Elimina
    2. Tot i que el comentari no anava per a mi, m'ha fet somriure!
      Molts ànims, Awkward girl! Si necessites qualsevol cosa jo puc intentar ajudar-te igual que a qualsevol de vosaltres. De gran vull ser psicòloga i tot i que sé que de moment no tinc ni idea i potser no us puc ajudar, m'agradaria intentar-ho.

      Elimina
    3. Mare meva! Mira que m'han dit coses maques i que ajuden a tirar endavant però aquesta és la que més, en quan he llegit el comentari he començat a somriure i seguidament crec que m'ha caigut alguna llagrimeta de l'emoció jejeje. En serio ets enorme moltíssimes gracies!!

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -