Posted by : Awkward Girl dimarts, 1 de juliol del 2014

Si, sé que vaig dir que escriuria més sovint però ha sigut impossible, ho sento de veritat. Per on començar; el viatge.

El dia 9 de juny per la nit vam agafar el vaixell per anar a Roma, com que vam estar tota la nit per dalt a coberta no em vaig marejar, però al matí a l'hora d'anar a dormir ho vaig passar fatal, el dimarts al tard vam arribar a l'hotel, ens vam instal·lar i aquelles coses, el dimecres vam anar a veure Roma. El dijous vam anar al Vaticà, crec que puc dir que som les primeres persones en perdre's en el país més petit del món, jo i 17 més ens vam separar dels profes i uns quants que anaven amb ells i ens van perdre. Per la tarda vam arribar a Florència on vam estar fins divendres a la tarda que vam agafar el vaixell, el dissabte a la nit vam arribar al casa. Ha sigut un viatge que ens ha unit bastant als que vam anar perquè érem pocs.

La dimecres de la setmana següent vam tindre la presentació del treball de recerca, la presentació no ens va sortir massa bé, però com el treball en si tenia un 10 no va importar la veritat.

El divendres vam anar a celebrar el fi de curs al port aventura, crec que les del meu grupet vam ser les que vam poder pujar a tot, som especials ja que la majoria només va poder pujar a dues o tres atraccions, vaig fer uns amics de Castellón molt majors per cert.

El dijous vaig tindre la meva graduació, va ser molt emotiu, ja que portem quatre anys tots junts i hem viscut moltes coses junts, després vam sopar amb els profes i vam fer una festa a la platja, alguns van dormir allà i altres vam anar a casa a dormir i pel matí a buscar les notes i... ja tinc el graduat de l'ESO!
Ahir em vaig passar tot el dia a la platja, des de les onze del matí fins més o menys les vuit de la tarda i res, que semblo una gamba.

Bon estiu a tothom i que gaudiu molt molt molt! Més endavant aniré escrivint i ho faré molt més seguit.

{ 2 comentaris... read them below or Comment }

  1. Holaaaa
    felicitats per la teva graduació, enhorabona!! Quina pasada lo del viatge... deu ser realment amocionant compartir aquests moments amb els teus amics i companys... Bueno, intentaré visitarte tan com pugui i anar-te comentant!!
    petons i esper-ho que miris el meu bloc!! <3 <3 <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! El més emocionant del viatge va ser perdre'ns, sempre en parlem d'aquell dia.

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -