Posted by : Awkward Girl dissabte, 12 de juliol del 2014

Aquest dia he estat fent el amb els amics, anar a assajar amb els petits ball de bastons, després amb els adults...
El dissabte passat va començar la festa major del poble, vaig estar una estona amb el noi que m'agrada, del que vaig parlar en la entrada de carnaval, és tan maaaaco! També hi ha un noi que estiueja al meu poble que físicament no m'agrada gens, massa ''cani'' però la seva forma de ser i de tractar-me m'encanta, però és una tonteria.

Bé, pocs haureu llegit l'entrada abans de que la modifiques, en la primera he explicat perquè no em portava bé amb el meu pare, però vaig ser massa cruel, aquell dia estava molt enfada amb ell i quan la vaig escriure em vaig passar sent mala persona, però un comentari d'una seguidora m'ha fet pensar i sí, vaig ser cruel, a vegades sembla que no tinc sentiments, però si que els tinc, tot i que sembla que no i per això ho estic rectificant.

{ 5 comentaris... read them below or Comment }

  1. Holaa!! M'agradaria dir-te una cosa:
    Per experiència no et puc entendre, però conec a una persona, molt molt a prop meu que va ser fill d'un alcohòlic durant un temps, en el qual aquella persona no va passar per els seus millors moments de la vida. És dur, molt dur, viure amb una persona amb aquesta malaltia, però quan aquesta persona em va explicar el seu problema, ell em va dir una cosa que em va deixar molt impactada:
    -L'únic que havia de fer, era estimar-lo, estimar-lo molt més de lo normal, tenir paciència i ajudar-lo en tot el que pugés.
    No desitgis mai la mort a ningú, ni creguis que no la ploraries.
    Sé que és dur, però ell té un gran problema, i no crec que es senti orgullós d'ell.

    Molts petonts!!

    ResponElimina
  2. Un moment el 12 tambe va començar la festa mejor del meu pable conec a una noia que ensenya ball de bastons,es diu com tu i va anar a Roma :O no crec que siguis tu pero es massa considencia no creus?

    ResponElimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -