Posted by : Awkward Girl dilluns, 21 de juliol del 2014

Booones gent, aquest cap de setmana han sigut les festes del meu poble, m'ho he passat genial i tinc cosetes que explicar-vos!
El dia 12 va haver-hi un sopar i jo vaig anar amb la família (mare, tiets, cosins...) després del sopar va vindre una orquestra però va ser una mica caca perquè estava ma mare allà i no podia fer de les meves ja que les meves amigues aquell dia no van anar-hi, però la part positiva va ser que vaig aprendre a ballar cumbia va ser molt graciós veure'm ajjaja
El dimecres vaig anar a veure la pel·lícula de ''Perdona si te llamo amor'', mare meva que maca, em vaig enamorar molt.
El dijous havia un sopar anomenat la vetlla del drac, (ja que al poble tenim un drac que llença foc i té una història rara ) però no vaig anar ja que anava gent que no em cau massa bé i passava.
El divendres per fi va començar la festa! A la tarda vaig anar a prepara uns jocs tradicionals, va ser molt divertit i seguidament van fer festa de l'escuma. Per la nit vaig anar a sopar amb tres amigues i una amiga anglesa, ja que l'any passat vam fer un intercanvi i una d'elles ha vingut. Després hi havia correfoc i després festa, va vindre l'orquestra Allioli.
Aquella nit en part va ser la millor, la meva millor amiga em va obligar a parlar seriosament amb el que em mola i ell em va portar a un parc que hi ha darrera del lloc on fan la festa i em va dir que jo també li agradava però que ara per ara no vol novia però si vol tindrem com algú molt especial, el demés ja us imagineu. Vaig poder conèixer al Ferran Rull gràcies a un que treballa amb la meva millor amiga, si es que és la millor!
El dia següent, dissabte va tornar haver-hi festa, fins les tres no va començar lo bo, vaig conèixer a un munt de tios ajaja alguns de molt guapos, però no me'n recordo del nom de cap, alguns ja m'han començat ha agregar al facebook, però vaig conèixer a dos que em van caure súper bé. Vaig esperar-me fins les matineres per anar a esmorzar al bar de la mare d'un amic, a mig camí un em va donar un cop als peus i vaig caure do boca al terra primer va ser divertit, fins quan algú em va mirar els genolls i va dir-me: Aida, pots caminar bé? Tens els genolls plens de sang. No vaig ni adonar-me'n. Al mig dia, que era el dia de festa major, vam ballar bastons, no havia dormit gens i tot, anava com un zombie, per la tarda vam tornar a sortir i tornava a ser un zombie perquè jo súper llesta vaig decidir prendre café i després no podia dormir, vam fer sopar i a dormir.
Demà al matí, realment ja avui, marxo a casa la meva àvia, no sé quants dies, ja us explicaré que tal per allà.
 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -