Posted by : Awkward Girl dijous, 7 d’agost del 2014

Bonees! Doncs res, ja sóc aquí! Vaig arribar el dissabte de Barcelona, en teoria només m'havia de quedar fins el dia 27 de juliol però vaig trucar a ma mare i vaig decidir quedar-me una setmana més. M'ho vaig passar molt molt bé.
Quan estava amb la meva tieta anàvem a la platja o a algun centre comercial de per allà, he de dir que em vaig enamorar del Pedralbes Center, oh déu meu la classe què té aquell centre! El dilluns 28 o dimarts 29, no me'n recordo, vaig anar a una festa del final de ramadà, crec que em vaig engreixar un quilo aquell dia, les pastes que bones que eren, que bé que quina aquella dona.

Vaig arribar el dia 2 al migdia perquè per la nit era el carnaval d'estiu de Torredembarra, vaig anar sola amb una amiga, sense conèixer gairebé a ningú, la idea era fer nous amics i prova superada. Va estar 'guay'.

{ 1 comentaris... read them below or add one }

  1. Hola bonica! Sé que no renoves molt i no sé quan veuràs el comentari, però has estat nominada per mi!! Passa't aquí per a més informació:
    http://senseeepresses.blogspot.com.es/ :)

    ResponElimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -