Posted by : Awkward Girl dimarts, 18 de març del 2014

Gairebé que ja puc dir bona nit a tothom, des del dimarts passat que no he escrit res, bàsicament ha sigut per falta de temps i falta de coses que pogués explicar-vos. 


Tot segueix igual, res ha canviat, bé si, ahir no em vaig poder prendre la medicació i avui he estat amb un mal humor increïble i una mica de desordre emocional però res important. A us explicaré més o menys el que he fet aquesta setmana.

El dimecres no me'n recordo de que vaig fer, el dijous estudiar per un examen de física que tenia el divendres, crec que em va anar bastant bé aquest examen, el divendres vaig fer l'examen i el de cada divendres, matemàtiques i després coral, aquell dia també tenia ball de bastons però com que no em trobava gens bé pel refredat vaig decidir no anar-hi. El dissabte vaig anar de fer de monitora de ball de bastons, aquest any a mi i les meves amigues ens ha tocat fer de monitores dels més petits perquè ara només eren dos i clar... Al migdia més o menys les 12 vaig anar a la hípica amb una amiga, vaig dinar amb ella i vam passar la tarda juntes, aquell mateix dia a la nit vam anar a sopar uns quants de la classe a un restaurant que hi ha  a Torredembarra molt bo i després a la platja. El diumenge al matí vaig anar amb els meus pares i les meves gosses fins la platja d'Altafulla a uns 6 km de casa caminant, vam estar allà fins a l'hora de dinar, per la tarda va vindre el meu germà amb la meva neboda.
El dilluns, a les tres primeres hores no vaig anar a classe perquè no em trobava bé i estava molt cansada, per la tarda com un dia normal i avui dimarts, doncs res, he anat a classe com sempre i ara deuria d'estar estudiant anglès perquè demà tinc examen, però és que les passives són tan avorrides... 


I res, això és el que he estat fent aquests dies. 

Us recordeu del noi aquell del qual us vaig parlar fa uns dies no? Li vaig dir de parlar un dia per ''aclarar'' que passa però encara hem de decidir el dia, però com que he estat una mica malalta i preferia no fer-ho en aquest estat, no fos cas que li encomanés...  




{ 4 comentaris... read them below or Comment }

  1. També me'n alegro que les coses vagin bé ^^ Ja em pensava que t'havia passat alguna cosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Tranquils que si em passa algo ja ho explicaré

      Elimina

Translate

Popular Post

Amb la tecnologia de Blogger.

- Copyright © Awkward girl. -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -